Tábla rendelés, egyedi nyomdai megoldások!

ASZF

Általános Szerződési Feltételek

  1. Alapvető és bevezető rendelkezések
    1. Bevezetés

A jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a felek közötti vásárlás céljából elektronikus úton kialakított kapcsolatot. Ezen kapcsolat egyik oldalán http://www.etabla.hu honlapon lévő a vásárlók (a továbbiakban: Vásárló) áll, aki szerződést, illetve fogyasztói szerződést megköti a másik oldalon lévő eladóval (továbbiakban: Szolgáltató). A Vásárló és a Szolgáltató továbbiakban együtt: Felek.

Jelen ÁSZF többek között tartalmazza a Szolgáltató http://www.etabla..hu honlapján létrehozott regisztráció, vásárlás és megrendelés szabályait, a megrendelés esetén a Szolgáltató felelősségét, a vásárlói szavatossági és elállással kapcsolatos vásárlói jogát, az esetleges panaszok kezelésének általános módját és a vitarendezés alapvető szabályait, valamint a honlap tartalmára vonatkozó szerzői jogi rendelkezéseket.

1.2. Jogszabályi háttér

A jelen ÁFSZ esetében a nem szabályozott kérdésekre különösen az alábbi magyar jogi szabályok vonatkoznak.

  •  a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.)
  •  az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (a továbbiakban Elker. tv.) törvény    
  •  a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire    

A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók, valamint jelen ÁSZF értelmezésére kizárólag magyar jog az irányadó.

  1. ÁSZF hatálya, elérhetősége, módosítása

A jelen  ÁSZF 2020. 07.01 napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.

Jelen ÁSZF a Szolgáltató weblapján folyamatosan elérhető a http://visualprint.hu/images/etÁSZF.pdf / weboldalról.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egyoldalúan módosítsa az ÁSZF-t. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 2 nappal a jelen weboldalon külön közzéteszi.

A módosítás esetén a módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre kerülnek alkalmazásra. Módosítás esetén Szolgáltató a korábbi ÁSZF-t elérhetővé teszi http://www.visualprint.hu/images/etÁSZF.pdf menüpontban.

 

  1.  ÁSZF-re vonatkozó további rendelkezések.

Jelen ÁSZF nyelve a magyar. Az ÁSZF útján megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, ezáltal az utólag nem hozzáférhető, nem megtekinthető. Jogi szempontból a webáruházban leadott megrendelések elektronikus úton tett jognyilatkozatnak minősülnek.

Amennyiben a jelen ÁSZF bármely pontja érvénytelen vagy végrehajthatatlan lenne, úgy az az ÁSZF több pontjának érvényességére vagy végrehajthatóságára nem terjed ki.

Szolgáltató ÁSZF-ben foglalt kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el. 

  1. Alapvető fogalmak
  1. fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, vagyis aki szerződést köti, jelen esetben a Vásárló.

 

  1. vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy, aki a szerződést köti. Amennyiben a Vállalkozó a megrendelésben kitölti a cégnevet és/vagy az adószámot, úgy azzal a Vállalkozóra a jelen ÁSZF-ben kifejezetten a fogyasztókra (vásárlókra) meghatározott speciális szabályok alkalmazhatók, arra Szolgáltató kötelességet vállal.

    

  1. Szerződéskötés: A jelen ÁSZF-ben leírtak szerinti regisztráció vagy vásárlás a termék kiválasztása, szállítási időpont kiválasztása és fizetés folyamata, mely magyar nyelven, elektronikus formában történik.

 

  1. Szolgáltató adatai

 

A szolgáltató neve: Visual Print Kft.

 

A szolgáltató székhelye: 1132 Budapest, Röntgen utca 8. fsz. 1.

 

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt:

  •  elektronikus levelezési címe: etabla@visualprint.hu
  • Telefonszáma: +36 20 593 4665
  •  Telephely és levelezési cím: 3000 Hatvan, Boldogi utca 1.
  •  Cégjegyzékszáma:  01-09-709089
  •  Adószáma: 12902136-2-41

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék  Cégbírósága

A tárhely-szolgáltató neve: corintwebshop.hu  - Pető Róbert - QuickStudio e.v.

 

  1. ÁSZF kapcsolatos vásárlói nyilatkozatok és kijelentések

A megrendelés leadásával, vagyis szerződéskötést megelőzően a Vásárló kifejezetten elismeri és megerősíti azt, hogy a szerződéskötés előtt megismerte a jelen ÁSZF tartalmát, illetve a megrendelés leadáskor az ÁSZF érvényes és hatályos szövegét elfogadta és azt magára nézve kötelezőnek ismerte el.

Mindezekről a Vásárlónak a regisztráció, illetve vásárlás során szükséges nyilatkozni, a jelen dokumentum elolvasását követően a „Megismertem Visual Print Kft. Általános Szerződési Feltételeit (ÁSZF)” menüpontban. Amennyiben a Fogyasztó valamelyik nyilatkozat előtti mezőt nem tölti, vagyis nem nyilatkozik a megismerésről, illetve az elfogadásról, úgy a vásárlás nem folytatható.

Vásárló kifejezetten elismeri, hogy a 6. fejezetben található elállásra vonatkozó részt megismerte és abban foglalt kijelentéseket elfogadja.

A Vásárló a termékek megrendelése esetén az általa megadott adatok pontosságáért és érvényességéért felelősséggel tartozik és azok valódiságát szavatolja.

  1. Megvásárolható termékekkel kapcsolatos alapvetések

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, valamint a termékekről fotót jelenít meg. Mindezek mellett a termékhez tartozóan feltüntetésre kerül a  termék kiszerelése (súlyban, vagy darabszámban kifejezve), a termék egységára (darabra, kilogrammra vagy literre vetítetten).

A Szolgáltató képei sok esetben "illusztrációk", mellyel kapcsolatban a Szolgáltató fenntartja a jogot a termékek valódi kinézetének megváltoztatására, csomagolás, címkézés és egyéb tekintetben is. Vásárló elfogadja, hogy Szolgáltató felelősséget nem vállal az esetleges nem naprakész termék fénykép szerepeltetéséért, és az abból eredő károkért.

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. 

A Szolgáltató termékei további kereskedelmi forgalomba nem hozhatók.

Szolgáltató kizárólag nem kereskedelmi mennyiségű megrendelést teljesít.

4.         A szerződés teljesítése és a vásárlással kapcsolatos rendelkezések

4.1. Regisztráció

A webshopban történő megrendelés és vásárlást a Szolgáltató regisztrációhoz nem köti, vásárolni regisztráció nélkül is lehet szállítási cím megadásával.

A regisztráció esetén a Vásárlónak az alábbi adatokat kell megadnia:

  • Vezetéknév, Keresztnév, illetve cégnév,
  • email cím és telefonszám,
  • jelszó
  • számlázási adatok: számlázási név, adószám, irányítószám, település, utca, házszám, emelet ajtó,
  • szállítási adatok: irányítószám, település, utca házszám, emelet, ajtó.

 

A regisztráció véglegesítéséhez a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre egy linket küld, melyre a Vásárlónak rá kell kattintania, ezáltal érvényesítve a regisztrációt.

A regisztráció bármikor törölhető, ez esetben a Vásárló adatait a Szolgáltató törli. Ilyen esetekben a folyamatban lévő megrendelések (ki nem fizetett tételek) szintén törlődnek. A Szolgáltatónál azonban a számviteli és adójogszabályok előírásainak megfelelően a törvényes határidőig a számlaadatok megőrzésre kerülnek.

Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben a Vásárló más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. 

Amennyiben a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik, ezzel kapcsolatosan Szolgáltató nem vállal felelősséget. Szolgáltató mindezek mellett regisztrációt vagy vásárlását követően elfelejtett jelszó visszaállítási funkciót biztosít az esetleges ilyen jellegű helyzetek kezelésére.

A Vásárló e-mail felületének beállításai, illetve az e-mail szolgáltató szabályai alapján előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail nem a beérkező levelekbe, hanem a „Spam” (levélszemét) mappába kerül, ezért amennyiben a vásárlást követően nem kapja visszaigazolást, a Vásárlónak érdemes ezt a mappát ellenőriznie.

4.2. Rendelés menete

A Vásárlónak a regisztrációját követően szükséges a webshopba bejelentkezni. Vásárlás esetén regisztráció vagy külön bejelentkezés nem szükséges.

A Vásárló a kiválasztott terméket a kosárba helyezi. Vásárló bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva. 

A Vásárló a kosárban tudja a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítani. A Vásárló megváltoztathatja a kosárba tett termékeket, valamint a kiválasztott szállítási és fizetési módokat (például: ellenőrizheti a megrendelés státuszát, mielőtt leadná a megrendelést).

A Kosár tartalma egy újabb termék kiválasztásával frissül.

Ha nem szeretne további terméket vásárolni, „kosár” gomb megnyomása után ellenőrizheti a kosár tartalmát. 

A „törlés” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A kosár tartalma 6 nap múlva törlődik.

Vásárló kiválasztja a szállítás módját, majd megadja a személyes adatokat és a szállítási címet.

Az adatok megadását követően Vásárló a „Megrendelés véglegesítése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését Szolgáltató felé. A megrendelés előtt még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti etabla@visualprint.hu email címen egyéb, rendeléssel kapcsolatos kérését. A Vásárló fizetési folyamat lezárása előtt is minden esetben javítani és pontosítani tudja a bevitt adatokat, azokat módosíthatja.

A Vásárló a választott kiszállítás időpontjától függetlenül, minden esetben a megrendeléskori árat fizeti meg, vagyis az ár esetleges módosulása (például akció lezárulása) a megrendelést követően nem hat ki a megrendelt termék árára, kivéve, ha a Vásárló az adott megrendelést módosítja.

4.3. Az adásvételi szerződés megkötése

Vásárló és a Szolgáltató között a szerződés létrejöttéről a Vásárló által megadott email címre a Szolgáltató megerősítő (visszaigazoló) emailt küld. Amennyiben ezen visszaigazolás Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vásárlóhoz nem érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vásárló rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni. A Vásárló e-mail felületének beállításai, illetve az e-mail szolgáltató szabályai alapján előfordulhat, hogy a megrendelés megerősítő e-mail nem a beérkező levelekbe, hanem a „Spam” (levélszemét) mappába kerül, ezért amennyiben a vásárlást követően nem kapja visszaigazolást, a Vásárlónak érdemes ezt a mappát ellenőriznie.

Amíg a megrendelés összege nem kerül teljes egészében kifizetésre és a Szolgáltató részére jóváírásra, a termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Az összeg átutalásával kapcsolatos kárveszély a jóváírással száll át Szolgáltatóra.

A fentiek alapján adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló (kiválasztva a szállítási és fizetési módokat) leadta a megrendelését és a megrendelést a Szolgáltató befogadta. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az adatátvitel során bekövetkezett esetleges hibákért vagy tévedésért.

Az adásvételi szerződéssel a Szolgáltató vállalja, hogy a terméket kiszállítja, illetve a terméket a Vásárló részére szolgáltatja és a Vásárló a terméken tulajdonjogot szerez. A Szolgáltató általános teljesítési határidője a visszaigazolástól számított 15 munkanapon belül telik le. Ha Szolgáltató és Vásárló a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg külön, a Szolgáltató legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre, vagyis a Szolgáltató vállalja, hogy legkésőbb harminc napon belül Vásárló rendelkezésére bocsátja a megrendelt terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Vásárló jogosult a szerződéstől elállni.

A Vásárló póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

A Vásárló vállalja, hogy a terméket a Szolgáltatótól átveszi és annak vételárát kifizeti. 

A Szolgáltató a termékek tulajdonjogát a vételár teljes összegének kifizetéséig fenntartja.

A Vásárló csak azután szerzi meg a termék tulajdonjogát, miután a teljes vételárat kifizette.

A Szolgáltató a webáruházban leadott megrendeléseket a nap 24 órájában fogadja, a hét minden napján. Az információs rendszerek meghibásodása vagy vis major helyzet esetén a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal azokra a munkaórákra, amelyek alatt nem volt elérhető.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az adásvételi szerződést érvénytelennek tekintse, amennyiben személyes adatokkal, hitelkártyával stb. való visszaélés történt, vagy közigazgatási, rendészeti hatósági beavatkozása történt. Ilyen eset előfordulása esetén a Szolgáltató a Vásárlót értesíti.

A Szolgáltató érvénytelenítheti a vásárlási szerződést, ha a vásárló áthágja a kedvezményes vagy egyéb kupon felhasználási feltételeit. Ez különösen vonatkozik ez az alább felsorolt esetekre:

  • A kedvezménykupont más termékhez használták fel, mint amihez ki lett állítva;
  • A kedvezménykupont más kedvezménnyel együtt érvényesítették, bár a kedvezmények párosítása nem volt kimondottan megtiltva;
  • A vásárlás nem érte el a megszabott minimum összeget, amikor a kedvezménykupont felhasználták;
  • Ha a Szolgáltató tudomására jut, hogy a kedvezménykupont már felhasználták.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után a Vásárlót azonnal tájékoztatásra kerül az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetősége van arra, hogy elálljon a szerződéstől.

 

4.4. A szállítással kapcsolatos információk módok

A termékek országosan Magyarország területére rendelhetőek, illetve nem Magyarország területére is rendelhetőek.

A weboldalon munkanapon a 10 óráig leadott rendelések esetén a Szolgáltató a futárszolgálatnak másnap átadja a terméket. Ez alól kivételt képeznek egyes akciós napok, amikor a kiszállítási idő változhat.

A weboldalon 10 óra után leadott rendelések a 3. munkanapon kerülnek átadásra. A csomagot a futárszolgálat kizárólag munkanapon szállítja ki a Vásárló részére, mely átlagosan magyarországi rendelés esetén 2 munkanapot jelent.

A szállítási módok a következők lehetnek:

  • Házhozszállítással a Vásárló által megadott címre  GLS által.
  • Személyes átvétel a 3000 Hatvan, Boldogi utca 1. címen hétköznap 7-15 nyitva tartási időben.
  • Csomagponton történő átvétel.

A kiszállítás pontos összegéről a megrendelésekor, a fizetést megelőzően kaphat pontos tájékoztatást.

A kiszállítás pontos idejéről GLS szállító cég küld értesítést.

A Magyarország területén történő kiszállítás a GLS esetében munkanapokon történik 8-17 óra közötti időpontban. A meghiúsult kézbesítés esetén a még egyszer kézbesíti a csomagot további költség nélkül.

Magyarország területén kívüli kiszállítás esetében a GLS kézbesíti a csomagot. A csomag kiszállítási napja és idősávja a kért szolgáltatások jellegétől függ, azok Vásárló egyedi kérései alapján egyedileg kerülnek meghatározásra.

Vásárló köteles olyan címet feltüntetni szállítási címként, ahol a szállítás napján biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot.

A Szolgáltató kijelenti, hogy a GLS szolgáltatóval és a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.-vel szállításra érvényes szerződéssel rendelkezik.

VAGY

  • Házhozszállítással a Vásárló által megadott címre  DPD által.
  • Személyes átvétel a 3000 Hatvan, Boldogi utca 1. címen hétköznap 7-15 nyitva tartási időben.
  • Csomagponton történő átvétel.

A kiszállítás pontos összegéről a megrendelésekor, a fizetést megelőzően kaphat pontos tájékoztatást.

A kiszállítás pontos idejéről DPD szállító cég küld értesítést.

A Magyarország területén történő kiszállítás a DPD esetében munkanapokon történik 8-17 óra közötti időpontban. A meghiúsult kézbesítés esetén a mégegyszer kézbesíti a csomagot további költség nélkül.

Magyarország területén kívüli kiszállítás esetében a DPD kézbesíti a csomagot. A csomag kiszállítási napja és idősávja a kért szolgáltatások jellegétől függ, azok Vásárló egyedi kérései alapján egyedileg kerülnek meghatározásra.

Vásárló köteles olyan címet feltüntetni szállítási címként, ahol a szállítás napján biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot.

A Szolgáltató kijelenti, hogy a DPD szolgáltatóval és a DPD Hungary Kft.-vel szállításra érvényes szerződéssel rendelkezik.

VAGY

  • Házhozszállítással a Vásárló által megadott címre  Sprinter Futárszolgálat Kft. által.
  • Személyes átvétel a 3000 Hatvan, Boldogi utca 1. címen hétköznap 7-15 nyitva tartási időben.
  • Csomagponton történő átvétel.

A kiszállítás pontos összegéről a megrendelésekor, a fizetést megelőzően kaphat pontos tájékoztatást.

A kiszállítás pontos idejéről Sprinter Futárszolgálat Kft. szállító cég küld értesítést.

A Magyarország területén történő kiszállítás a Sprinter Futárszolgálat Kft. esetében munkanapokon történik 8-17 óra közötti időpontban. A meghiúsult kézbesítés esetén a még egyszer kézbesíti a csomagot további költség nélkül.

Magyarország területén kívüli kiszállítás esetében a Sprinter Futárszolgálat Kft. kézbesíti a csomagot. A csomag kiszállítási napja és idősávja a kért szolgáltatások jellegétől függ, azok Vásárló egyedi kérései alapján egyedileg kerülnek meghatározásra.

Vásárló köteles olyan címet feltüntetni szállítási címként, ahol a szállítás napján biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot.

A Szolgáltató kijelenti, hogy a Sprinter Futárszolgálat Kft. -vel szállításra érvényes szerződéssel rendelkezik.

VAGY

  • Házhozszállítással a Vásárló által megadott címre Magyar Posta Zrt. által.
  • Személyes átvétel a 3000 Hatvan, Boldogi utca 1. címen hétköznap 7-15 nyitva tartási időben.
  • Csomagponton történő átvétel.

A kiszállítás pontos összegéről a megrendelésekor, a fizetést megelőzően kaphat pontos tájékoztatást. A kiszállítási díjon felül web-áruházunk 7480 Ft+ÁFA csomagkezelési logisztikai díjat számol fel, minden csomag esetén.

A kiszállítás pontos idejéről a Magyar Posta Zrt. szállító cég küld értesítést.

A Magyarország területén történő kiszállítás az Magyar Posta Zrt. esetében munkanapokon történik 8-17 óra közötti időpontban. A meghiúsult kézbesítés esetén a még egyszer kézbesíti a csomagot további költség nélkül.

Magyarország területén kívüli kiszállítás esetében az Magyar Posta Zrt. kézbesíti a csomagot. A csomag kiszállítási napja és idősávja a kért szolgáltatások jellegétől függ, azok Vásárló egyedi kérései alapján egyedileg kerülnek meghatározásra.

Vásárló köteles olyan címet feltüntetni szállítási címként, ahol a szállítás napján biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot.

4.5. Árak

A termékekre vonatkozóan megjelenített fogyasztói árak minden esetben forintban értendők. Az árak bruttó és nettó árakként is fel vannak tüntetve, bruttó árak a törvényben előírt áfát tartalmazzák.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Vásárlót az akcióról és annak pontos időtartamáról.  Akciós árak esetében az akció egy meghatározott ideig, de legfeljebb egy meghatározott készlet erejéig tart, erre tekintettel Szolgáltató felhívja Vásárló figyelmét, hogy a készlet az akció záró időpontját megelőzően is kimerülhet.

A honlapon feltüntetett árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A szállítási költség kiválasztott szállítási módtól, a csomag súlyától, a szállítmányozótól és a fizetési módtól függően változhat.

Amennyiben Szolgáltató minden gondossága és körültekintése ellenére hibás ár kerül feltüntetésre, akkor Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni.

Ilyen esetben Szolgáltató a Vásárlónak felajánlja a helyes és tényleges áron történő teljesítést, amelynek ismeretében Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

Hibás árnak minősül különösen, de nem kizárólagosan:

  • nyilvánvalóan téves, irreális ár, ami az érintett termék / szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltér;
  • esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os ár;
  • egyéb feltűnő értékaránytalanságot mutató ár.

Az adatbeviteli hibákból, téves, hibás stb. árfeltüntetésből eredő felelősségét a jogszabályok által megengedett legteljesebb mértékben Szolgáltató kizárja.

4.6. Fizetési módok:

  1. Az átvételkor (a Házhozszállítónak) a bankkártyával és készpénzzel.  Ezen esetben a megrendeléskor ezen fizetési módot szükséges választani.

 

  1. Azonnali fizetés: online bankkártyás fizetés bankkártyával a SimplePay  fizetési oldalán keresztül.

Ezen esetben a Vásárlónak a kártyája adatait (név, kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) az OTP SimplePay Bank fizetőfelületén kell megadnia. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, A Vásárló értesítést kap a tranzakció sikerességéről OTP SimplePay felülettől, és visszairányításra kerül az online áruházi felületre.

  1. Személyes átvételkor csak készpénzben, vagy utalás formájában lehetséges fizetni, bankkártyás fizetésre nincsen lehetőség.

 

  1. Csomagpont esetén a bankkártyás fizetési lehetőség csomagpontonként változhat. Ilyen esetben a fizetés lehetőségeiről http://www.csomag.hu/ oldalról tájékozódhat. Csomagpontra történő rendelés esetében a megrendeléskor bankkártyás fizetés minden esetben lehetséges.

Bármilyen fizetési mód választása esetén, a fizetés során beírt adatokat a Szolgáltató nem tárolja, azokat az adott fizetéskezelő cég kezeli és a pénzügyi szolgáltatók adatvédelmi rendelkezései vonatkoznak ezekre az adatokra, illetve pénzügyi szolgáltatók eltérő adatvédelmi rendelkezései lépnek érvényben. A Szolgáltató nem zárol semmilyen pénzösszeget, a zárolást, illetve annak feloldását kizárólag a Vásárló kártyakibocsátó pénzintézete végzi.

A fizetésért a Szolgáltató külön díjat nem számít fel, vagyis az ingyenes. Ugyanakkor a fizetéskezelő cég a fizetésért saját szerződési feltételei szerint díjat számolhat fel.

A Szolgáltató – a Vásárló egyidejű értesítése mellett jogkövetkezmények nélkül – törölheti a Vásárló Megrendelését, az alábbi esetekben:

a) amennyiben a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és a kártyát kibocsátó pénzintézet a tranzakciót nem engedélyezi;

b) amennyiben a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és az online fizetést biztosító partner nem tudja érvényesíteni a tranzakciót;

c) ha Vásárló által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek, vagy nem teszik lehetővé a Megrendelés teljesítés

4.7. Számlázás

A Vásárló a fizetést követően hitelesített elektronikus számlát kap a regisztráció és vásárlás során megadott e-mail címére és/vagy a kiszállított csomagban kapja meg. A számla tartalmazza a felek közötti megállapodás részleteit.

A számla csak a Vásárló által átvett tételeket tartalmazza, illetve azt a pénzösszeget, melyet tényleges kifizetett a rendelése után.

A Szolgáltató által kiállított elektronikus számla egy adóigazgatási azonosításra alkalmas, a számviteli és ÁFA törvények által szabályozott elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat.

A befolyó összegeket a Szolgáltató nyilvántartásában elkönyveli.

A megrendelés leadását követően a Vásárló a számlázási adatokat nem módosíthatja. 

A Vásárló e-mail felületének beállításai, illetve az e-mail szolgáltató szabályai alapján előfordulhat, hogy a számlát tartalmazó e-mail nem a beérkező levelekbe, hanem a „Spam” (levélszemét) mappába kerül, ezért amennyiben a vásárlást követően nem kapja a számlát, a Vásárlónak érdemes ezt a mappát ellenőriznie.

4.8.      Szerződés teljesítése és kiszállításkor történő átvétel

A Szolgáltató szerződésszerűen teljesít, ha a Vásárlónak kiszállítja a választott szállítási mód szerint a terméket és lehetővé teszi a Vásárló számára, hogy azt Vásárló megtekintse és a teljesítés helyén megvizsgálja.

A Szolgáltató vonatkozó saját szabályzata szerint csomagolja be a terméket. A csomagolás során a termék megfelelő védelmet és megőrzést kap. A futárszolgálat a megrendelt terméket bontatlanul, sérülésmentesen szállítja ki a Vásárlóhoz.

Amikor a Vásárló a házhozszállítás esetén átveszi a termékeket a szállítmányozó vállalattól, a Vásárló - a szállítmányozó vállalat képviselőjével együtt - alaposan és megfelelően megvizsgálja a kézbesítést (nevezetesen a csomagok számát, a logós csomagolószalag sértetlenségét, és a sértetlen csomagolást) és a mellékelt szállítási jegyzéket. A Vásárló a nem szerződésszerűen kiszállított csomag átvételét visszautasíthatja, különösen amennyiben a kiszállítás hiányos vagy a sérült. Amennyiben a Vásárló a hibás kiszállítást elfogadja, a Vásárló köteles a szállítmányozó vállalat szállítási jegyzékében feltüntetni a sérülés leírását.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Akciók esetén a fentebb megadott szállítási költségektől negatív irányba eltérhet a Szolgáltató.

5. Kárveszély

A kárveszély viselése akkor száll át a Vásárlóra, amikor a Vásárló a terméket átveszi, vagy Vásárló által kijelölt harmadik személy azt átveszi; ugyanez vonatkozik arra az esetre is, amikor a Vásárló megtagadja a termékek átvételét annak ellenére, hogy a Szolgáltató biztosította annak megtekintését és ellenőrzését.

A kárveszély átszállását követően a Vásárló haladéktalanul köteles megvizsgálni a terméket, annak jellemzőit és minőségét. 

A Vásárló a hibás teljesítést akkor reklamálhatja, amikor a kárveszély viselése átszáll a Vásárlóra. A termék akkor tekinthető hibásnak, ha annak hiányzik a szerződés szerinti jellemzője.

A termék abban az esetben is hibásnak tekinthető, ha a Vásárló részére más termék lett kiszállítva.

Ezen esetekben a Vásárlónak jeleznie kell a termék hibáját a Szolgáltató részére. A Vásárló később is élhet reklamációs jogával, amennyiben a reklamáció oka később derül ki és a hibás teljesítés a Szolgáltatónak felróható. 

Amennyiben a kár bekövetkeztére a kárveszély a Vásárlóra történő átszállását követően kerül sor, úgy a Vásárlónak a termék vételárát ki kell fizetnie, kivéve, ha a sérülés az Szolgáltató szerződésszegésének eredménye.

Amennyiben a Vásárló a termék átvételével késedelembe esik, úgy Szolgáltató – az előzetes értesítést és az átvételi póthatáridő eredménytelen elteltét követően – jogosult a terméket a késedelembe esett Vásárló költségére harmadik személynek eladni. Ezen rendelkezések alkalmazandók fizetési késedelem esetén is, amennyiben a termék még nem került átvételre és kifizetésre.

Amennyiben a szállításról Vásárló gondoskodik, a kárveszély akkor száll át, amikor a terméket Gyártó vagy Szállító átadja Megrendelő, vagy az általa megbízott személy részére.

A Szolgáltató nem felel a Termékekben a futárszolgálat részére történő átadást követően bekövetkezett kárért, a szállításból eredő bármilyen probléma a futárszolgálat felelősségi körébe tartozik.

  1. Elállás joga

A vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, vagyis visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási határidő számítása:

  1. a terméknek,
  2. több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
  3. több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak szállítottól a Vásárló által vagy az általa megbízott harmadik személy általi átvételének napjától kerül számításra.

Az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak nem érvényesíthető. Mindezek mellett a Szolgáltató kizárja a felelősségét azon esetben is, amikor Vásárló nem a megfelelő és előírt formátumban, méretben és fájlkieresztésben küldi meg Szolgáltató részére grafikai igényét.

  1. Vásárló elállásra vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozatát elküldheti az alábbi címre:
    • email cím: etabla@visualprint.hu
    • postai cím: Visual Print Kft.,3000 Hatvan, Boldogi utca 1.

Javasoljuk, hogy nyilatkozatában mindenképpen tüntesse fel nevét, címét, a szerződéskötés (megrendelés) időpontját vagy a termék átvétel időpontját, aláírását és keltezésre vonatkozó helyszínt, dátumot. Javasoljuk postai feladás esetén ajánlott levélként történő feladást a feladási dátum esetleges bizonyítása érdekében. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátuma számít a határidő szempontjából.

  1. Vásárló akként állhat el a szerződéstől, hogy az 1. mellékletben szereplő minta felhasználásával nyilatkozatát kitölti és elküldi az etabla@visualprint.hu e-mail címre vagy Visual Print Kft., 3000 Hatvan, Boldogi utca 1. postai címre.

 

Amint a Vásárló elküldte Szolgáltató honlapján elérhető űrlapot, azt Szolgáltató írásban késedelem nélkül visszaigazolja.

A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát jelen pontban meghatározott rendelkezéseknek, illetve a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztónak minősülő Vásárló az erre irányuló nyilatkozatát az elállási időszak alatt (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltató részére.

A Vásárló a termékeket teljes egészében (azaz a kiszállított tartozékokkal és teljes dokumentációval együtt), sértetlenül, tisztán, az eredeti csomagolásában (ha lehetséges) és olyan állapotban és értékben köteles visszaküldeni, amilyenben a terméket megkapta.

Abban az esetben, ha a Vásárló a termék hiányos, sérült vagy láthatóan használt állapotban lett visszajuttatva, a Szolgáltató a kár megtérítését igényelheti Vásárlótól.

Vásárlót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét a Vásárlónak kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalja költség viselését, illetve Szolgáltató nem vállalja a visszaszállítás megszervezését, lebonyolítását, továbbá nem vállalja át a Vásárlótól a termék visszajuttatásának a költségét sem. Postai küldeményként a termék visszaküldhető, illetve Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot is átveszi.

Ha a fogyasztónak minősülő Vásárló eláll a szerződéstől erről szóló nyilatkozatával, Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől (arról szóló értesüléstől) számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.

A Szolgáltató a vételár visszatérítését visszatarthatja addig az időpontig, ameddig a megrendelt termék visszajuttatása részére nem történik meg. A Vásárló köteles haladéktalanul (de legkésőbb a bejelentést követő 14 napon belül) intézkedni az elállásról szóló bejelentését követően a termék visszajuttatásáról a Szolgáltató részére.

A terméket az alábbi címre szükséges Vásárlónak visszaküldenie:

  • Postai megküldés esetén: Visual Print Kft. 3000 Hatvan, Boldogi utca 1. 
  • egyéni vagy egyéb módon történő visszaküldés esetén: Visual Print Kft. ,3000 Hatvan, Boldogi utca 1.

Szolgáltató nem téríti meg a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget, a visszaküldés költségeit, valamint azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vásárló a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési mód kerül alkalmazásra, kivéve, ha Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. Bankkártyás fizetés esetén minden esetben a fizetéskor megadott bankszámlára kerül visszautalásra az összeg. Szolgáltató szükség szerint a regisztrációkor, illetve vásárláskor megadott e-mail címre külön e-mailt küld a bankszámla adatok egyeztetése érdekében. Készpénz visszafizetésére nincs lehetőség.

Elállási jog gyakorlása esetén a Vásárló felelősséggel tartozik a termékben bekövetkező mindazon értékcsökkenésért, ami a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

A fentiek alapján, amennyiben a Vásárló a megjelölt határidőben, minden kétséget kizáróan igazolható módon nem küldi meg elállási nyilatkozatát, ez úgy minősül, hogy a Vásárló nem teljesítette az elállási jog gyakorlásához szükséges feltételeket, ezért a szerződése nem kerül felbontásra, szerződése továbbra is hatályban marad.

7. Kellékszavatosság

Vásárló Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
  • Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hiba javítását a vállalkozás költségére.

Vásárló a hibát maga kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

A Vásárló választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. Ilyen esetben az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. Mindezek alapján teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A Vásárló a szavatossági igényeit az etabla@visualprint.hu e-mail címen vagy postai úton Visual Print Kft., 3000 Hatvan, Boldogi utca 1. címre, vagy +36 20 593-4665 telefonon jelentheti be. A Szolgáltató minden esetben a bejelentésről jegyzőkönyvet vesz fel, amelyet Vásárlóval igazolható módon megismertet.

8. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén Vásárló – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. A fogyasztónak minősülő Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó/forgalmazó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval/forgalmazóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. határidő elteltével jogvesztéssel jár.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A Vásárló a szavatossági igényeit az etabla@visualprint.hu e-mail címen vagy postai úton Visual Print Kft., 3000 Hatvan, Boldogi utca 1. címre jelentheti be.

A Szolgáltató minden esetben a bejelentésről visszaigazolást küld annak befogadásáról

 

 

10. Jótállás

A Szolgáltató által jelen honlapon eladásra kínált termékek esetében a jogszabályi rendelkezések kötelező jótállást nem írnak elő. Amennyiben Szolgáltató külön jótállást vállal, akkor azt egyértelműen feltünteti az egyes termékeknél.

11. Panaszkezelés

A Vásárló Szolgáltató forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát, (például amennyiben nem a megrendelt terméket kapta meg) alábbi elérhetőségein közölheti:

  • elektronikus levél: etabla@visualprint.hu
  • postai cím: Visual Print Kft., 3000 Hatvan, Boldogi utca 1.

A Szolgáltató a panaszt a beérkezését követő harminc napon belül megvizsgálja, és azt érdemben megválaszolja. A 30 napra vonatkozó szolgáltatói válaszadási határidő Szolgáltató postára adására vonatkozik.

A Szolgáltató a szóbeli, illetve a telefonon bejelentett panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, illetve a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

A panasz esetleges elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

A panasszal kapcsolatos iratokat a Szolgáltató – az adatvédelmi előírásoknak megfelelő ideig – megőrzi.

12. További fogyasztói jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

  1. Panasztétel fogyasztóvédelmi hatóságnál: Vásárló jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálására az illetékes hatóság jogosult, aki szükség szerint a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatja

 

  1. Békéltető testületi eljárás: A békéltető testület a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezési eljárási fóruma.

Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületek az alábbi címeken érhető el.

  • Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4., Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500, Fax száma: (76) 501-538, E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;
  • Baranya Megyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. Telefonszáma: (72) 507-154 Fax száma: (72) 507-152, E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;
  • Békés Megyei Békéltető Testület Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5., Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775, Fax száma: (66) 324-976, E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;
  • Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1., Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870, Fax száma: (46) 501-099, E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu;
  • Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. ,Telefonszáma: (1) 488-2131, Fax száma: (1) 488-2186, E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
  • Csongrád Megyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12., Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék, Fax száma: (62) 426-149, E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;
  • Fejér Megyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma: (22) 510-312, E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;
  • Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a., Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217, Fax száma: (96) 520-218, E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;
  • Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10., Telefonszáma: (52) 500-749, Fax száma: (52) 500-720, E-mail cím: info@hbkik.hu;
  • Heves Megyei Békéltető Testület Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15, Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440., Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615, E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu;
  • Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8., Telefonszáma: (56) 510-610, Fax száma: (56) 370-005, E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;
  • Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36., Telefonszáma: (34) 513-010, Fax száma: (34) 316-259, E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;
  • Nógrád Megyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862, E-mail cím: nkik@nkik.hu;
  • Pest Megyei Békéltető Testület Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8., Telefonszáma: (1)-474-7921, Fax száma: (1)-474-7921, E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu;
  • Somogy Megyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000, Fax száma: (82) 501-046, E-mail cím: skik@skik.hu;
  • Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2., Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180, Fax száma: (42) 311-750, E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;
  • Tolna Megyei Békéltető Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661 Fax száma: (74) 411-456, E-mail cím: kamara@tmkik.hu;
  • Vas Megyei Békéltető Testület Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) 312-356 Fax száma: (94) 316-936, E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu;
  • Veszprém Megyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefonszáma: (88) 429-008 Fax száma: (88) 412-150, E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu;
  • Zala Megyei Békéltető Testület Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. Telefonszáma: (92) 550-514, Fax száma: (92) 550-525, E-mail cím: zmkik@zmkik.hu;

Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület elérhetősége:

  • Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. ,Telefonszáma: (1) 488-2131, Fax száma: (1) 488-2186, E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
  1. Bírósági eljárás

A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. év V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

  1. Online vitarendezés

A Vásárló a Szolgáltatóval az online vásárlásból eredő jogvitáját az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platformon keresztül is intézheti, mely az alábbi linkről érhető el:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
 

Ezen esetben a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet az irányadó. Ezen rendelkezések és vitarendezési fórum a határon átnyúló fogyasztói jogvita esetében lehetséges.

A határon átnyúló fogyasztói jogvita: adásvételi vagy szolgáltatási szerződés kapcsán felmerülő olyan jogvita, amely esetében az érintett fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye Magyarországon található, és a vállalkozás székhelye, telephelye, letelepedési helye ettől eltérő európai uniós tagállamban van, vagy az érintett fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye más európai uniós tagállamban található, és a vállalkozás székhelye Magyarországon van.

13. Szerzői Jogok

A jelen webhely elemeit a szerzői jogi és más törvények külön védik. Ezek értelmében a webhely bármely elemei sem egészükben, sem részben nem másolhatók. A honlap eredeti tartalma (ide értve többek között az oldal felépítését, kivitelezését), illetve oldalainak bármilyen alkotóeleme (szöveg, kép, grafika, illusztráció, hang, videó, animáció, rovatok címe stb.) szerzői jogvédelem alá esnek, csak előzetes írásbeli engedéllyel használhatók fel.

Nem kell engedély az idézéshez. Az idézésnek esetén a weboldalra hivatkozással egyértelműen meg kell jelölni forrást, ami jelen webhelyre mutató linknek kell lennie. A hivatkozást minden későbbi hivatkozásnál is fel kell tüntetni. Továbbá idézni csak az átvevő mű jellege és célja által indokolt terjedelemben lehet, úgy, hogy az átvevő nem módosíthatja az eredeti információt.

Az etabla.hu domainnév szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása - a hivatkozás kivételével - kizárólag Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulásával lehetséges.

A honlap vagy a webshop tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. Mindezek mellett regisztráció, vásárlás a Webshop használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Vásárlónak a Webshop felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására.

A Szolgáltató írásos engedélye nélkül tilos jelen webhely tartalmát akár nyílt, akár zárt adatbázisba lementeni, továbbá a tartalmát kereskedelmi célra felhasználni, vagy azt terjeszteni. Ez különös vonatkozik a weboldalon elhelyezett képekre, amelyeket szintén előzetes engedély nélkül tilos lementeni és kereskedelmi célra felhasználni.

Tilos a Weboldal tartalmát tükrözni, azaz technikai művelet segítségével újraközvetíteni, még változatlan formában is. Tilos továbbá weboldal adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása etabla@visualprint.hu email címen vagy Visual Print Kft 3000 Hatvan, Boldogi utca 1. postai címen kérhető.

Visual Print Kft. kijelenti, hogy a honlapon lévő minden szerzői jogi védelmet élvező mű (pl: cikkek, bejegyzések stb.) felhasználására vonatkozóan a Visual Print Kft. a szerzőktől érvényes engedéllyel rendelkezik.

A Weboldal jogosulatlan felhasználása büntető- és polgár jogi következményeket von maga után. Vásárló, illetve az oldalt böngésző tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató kifejezett felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 100 000 Ft, illetve szavanként bruttó 5000 Ft. Vásárló tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt.

A honlap olyan linkeket tartalmazhat, amelyek más internetes oldalakra vezetnek. Ezen oldalak tartalmáért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. A tulajdonos fenntartja ugyanakkor magának a jogot arra, hogy a honlapra külső felhasználók által feltett külső linkeket ellenőrizze, szükség esetén törölje.

 

 

 

 

  1. melléklet

Elállási nyilatkozatminta

Címzett: Visual Print Kft.

Email: etabla@visualprint.hu, postai cím: Visual Print Kft. 3000 Hatvan, Boldogi utca 1.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

………………………………………………………………………….

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:……………………………..

A fogyasztó(k) neve:…………………………………………..

A fogyasztó(k) címe:……………………………………………………..

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

Aláírás